חברת המדיה החברתית החדשה של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, מסרה כי היא הצליחה לגייס מיליארד דולר ממשקיעים מוסדיים - כחודש בלבד לאחר ההשקה הרשמית של הפלטפורמה.
כזכור, הנשיא ה-45 של ארה"ב השיק בחודש אוקטובר את פלטפורמת המדיה החדשה שלו Trump Media & Technology (TMTG), שבמסגרתה חשף את כוונתו להשיק אפליקציה בשם Truth Social כדי להתחרות בטוויטר וברשתות חברתיות אחרות, מהן סולק לעד בעקבות ההסתערות על הקפיטול ב-6 בינואר 2021.
בהודעה לתקשורת מטעם החברה החדשה לא פורסמו זהותם של המשקיעים, ורק נטען כי הכסף הגיע מ"קבוצה מגוונת" של משקיעים.
מנכ"ל החברה פטריק אורלנדו מסר: "אני בטוח כי TMTG מסוגלת לפרוס בצורה יעילה את ההון הזה במטרה להאיץ ולחזק את יישום התוכניות העסקיות שלה, כולל משיכת כשרונות גדולים, העסקת ספקים טכנולוגיים מהשורה הראשונה והשקת קמפיינים של פיתוח עסקי וניהול פרסומות".
כזכור, בהצהרה שפרסם טראמפ באוקטובר האחרון נמסר כי המטרה של חברת המדיה החדשה שלו היא "להקים יריב לקונסורציום של התקשורת הליברלית ולהילחם נגד חברות 'ביג טק' בעמק הסיליקון, שהשתמשו בכוחן החד-צדדי כדי להשתיק קולות מנוגדים באמריקה".
הוא הוסיף אז ואמר "אנחנו חיים בעולם שבו יש לטליבאן נוכחות עצומה בטוויטר, אך הנשיא האמריקני האהוב עליכם הושתק. זה לא מתקבל על הדעת. TMTG נוסדה במטרה לתת קול לכולם. אני נרגש להתחיל בקרוב לשתף את מחשבותיי ב TRUTH Social ולהילחם נגד הביג טק".