חברת פייסבוק בבעלותו של איש העסקים מארק צוקרברג צפויה לעבור בקרוב מיתוג חדש ולשנות את שמה, כך על פי פרסום באתר The Verge.
על פי הדיווח, מקור המעורה בפרטים אמר כי החברה צפויה להודיע על השם החדש במהלך כנס שיערך בשבוע הבא אך יתכן שתודיע על כך קודם לכן. השינוי, כך על פי הדיווח, הוא בשל התרחבות החברה, שכללה את קניית ווטסאפ ואינסטגרם, והניסיון למתג אותה בצורה שלא תזהה אותה רק כרשת החברתית.
האתר מסר כי דובר פייסבוק סרב להגיב לדיווח.
כידוע, חברת פייסבוק, שהוקמה בשנת 2004, זכתה בשנים האחרונות לביקורות רבות בנוגע למדיניות השמירה על פרטיות הצרכנים. רק לאחרונה פרנסיס האוגן, אחת מעובדות החברה, הדליפה ל"וול סטריט ג'ורנל" מספר מסמכים המעידים על פעילותה של פייסבוק. בהמשך נחשפה בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" וסיפרה כי עשתה זאת בשל סתירה בין פעילות החברה לערכיה. הפרסומים הובילו לדיון בקונגרס האמריקני והאוגן נקראה להעיד.
סערה נוספת שהתעוררה לאחרונה סביב החברה היא הקריסה לפני כשבועיים למשך מספר שעות של ווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.