לייף סטייל

מתנה לטסים אל על: ביטוח קורונה חינם

שיתוף פעולה ייחודי נותן לנוסעים דרך אל על הרוכשים ביטוח נסיעות של הפניקס - כיסוי מגן קורונה במתנה המעניק כיסוי במקרה של ביטול טיסה בעקבות הקורונה או הידבקות בנגיף בחו"ל

אילוסטרציה
צילום: משה מילנר, לע"מ

חברת התעופה אל על יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם חברת הפניקס ומעניקה כיסוי מגן קורונה במתנה, לטסים אל על הרוכשים את ביטוח הנסיעות המתקדם של הפניקס Smart Travel.

הביטוח וכיסוי מגן הקורונה כולל, בין היתר, החזר מלא של דמי הביטוח במקרה של ביטול טיסה עקב הקורונה, כיסוי הוצאות רפואיות, בין היתר, במקרה של הידבקות בקורונה בחו"ל ללא תקרת סכום, עד 6,000 דולר כיסוי עבור הוצאות ביטול נסיעה לפני היציאה לחו"ל עקב הידבקות בקורונה ועד 3,000 דולר כיסוי לשינוי כרטיס טיסה עקב הארכת שהות כתוצאה מבידוד או מהידבקות בקורונה במדינת היעד, וכל זאת ללא השתתפות עצמית של הנוסע.

כמו כן, נוסעים שירכשו את הביטוח של הפניקס ייהנו מאפליקציה מתקדמת של הפניקס שבלחיצת כפתור מאפשרת לאתר רופא מקומי, לקבוע תור במרפאה, במלון או בשיחת וידאו (לבחירת הנוסע), לקבל מרשם או הפנייה כאשר האפליקציה משלמת ישירות לרופא ללא תהליך בירוקרטי.

שיתוף הפעולה החדש מצטרף לשורה של מהלכים שאל על מציעה ללקוחותיה על מנת להבטיח טיסה בטוחה ובראש שקט גם בתקופה זו, בין היתר גמישות בשינויים וביטולי כרטיס, חיטוי המטוסים, התקנת מסנני אוויר, העלאת מסמכי בריאות לאפליקציית על אל ועוד.

עמית שגיא, מנהל מערך השיווק והדיגיטל של אל על: "אנו משקיעים מאמצים רבים בהרחבת השירותים שאל על מציעה ללקוח. אנו ערים לצרכי הלקוח בתקופה זו ופועלים על מנת לייצר חוויית לקוח נעימה מרגע הזמנת הכרטיס, דרך הטיסה וחזרה. בשיתוף חברת הפניקס, אנו מעניקים לנוסעי אל על הטבה מיוחדת – כיסוי מגן קורונה במתנה המאפשר להם לטוס בראש שקט גם לפני הטיסה וגם בזמן השהות ביעד".

"הפניקס מציעה היום את הדור הבא של ביטוחי הנסיעות לחו"ל", מוסיפה מור פפקין, מנהלת תחום ביטוח נסיעות לחו"ל בהפניקס, "השירות שלנו מבוסס על אפליקציה מתקדמת המאפשרת לקבוע תור בלחיצת כפתור אצל למעלה מ-20,000 רופאים פרטיים בעולם, במקום ובזמן הנוחים לנוסע, ובאמצעותה הפניקס משלמת ישירות לרופא. אנחנו חוסכים לנוסעים את הבירוקרטיה ואת הצורך בהגשת תביעה ומסמכים, הטענת כרטיסים והמתנה להעברת החזרים. וזאת, כמובן, בנוסף למתן מענה אנושי 24/7 לכל דבר ועניין".

התנאים המלאים מופיעים באתרי אל על והפניקס.

תגובות