כלכלה וצרכנות

כל היתרונות של פורטל לקוחות b2b

לעתים קרובות מדי, מפיצים לא משקיעים מספיק מחשב באזור "החשבון שלי", שבחזית החנות האלקטרונית שלהם. יותר מדי זמן מושקע במכירה ישירה ובנקודות המגע של המוצר, שקל לשכוח שהמכירה הקלה ביותר היא מול לקוח מוכר שחזר לעוד רכישה.

  • תוכן שיווקי
  • פורסם 20/07/22
  • 08:38
  • עודכן 20/07/22
צילום: FREEPIK

פורטל לקוחות בנוי ומעוצב, מספק ללקוחות שלכם מקום ייעודי לגישה למידע מותאם אישית, ביצוע רכישות וצפייה בהיסטוריית ההזמנות שלהם. להלן היתרונות הגדולים ביותר:

בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והגברת הנאמנות

התחרות חזקה מאי פעם, וזה חיוני למפיצים ליצור חוויות אינדיבידואליות עבור כל קונה. נאמנות מניעה לקוחות חוזרים, להם יש סיכוי גבוה יותר לבצע רכישות. ככל שתצליחו לגרום ללקוחות לחזור, כך תיבנו איתם קשרים יותר חזקים. פורטל לקוחות עוזר להתאים אישית חוויות ללקוחות, ומעניק להם שליטה.

אוטומציה מונעת טעויות

בין אם זו תוצאה של תקשורת לקויה בין צוותם, או סיבה אחרת, כל עיבוד ידני של נתונים מזיק לעסק. תהליכים ידניים יכולים להאט באופן דרמטי את שיעורי הצמיחה, עבור מפיצים בדיגיטל. שיטות מסורבלות מהעבר, הדורשות רמות גבוהות של אינטראקציה אנושית ותשומת לב, מקשות על הפעילות.

אוטומציה מצמצמת טעויות, ומפנה את העובדים להתמקד במאמצים אסטרטגיים ולבנות קשרים ארוכי טווח עם שותפים ומפיצים, במקום להסתבך במשימות יומיומיות שחוזרות על עצמן.

העשרת חווית הלקוח

חווית לקוח מדורגת כעת כאחד המרכיבים החשובים ביותר בעסקים. אם לא תעניקו את החוויה הטובה ביותר, תפסידו לקוחות למתחרים. על פי מחקרים, לקוחות מרוצים מאוד מכניסים לעסק עד פי 2.6 לעומת לקוחות מרוצים, שמכניסים עד פי 14 ביחס ללקוחות לא מרוצים.

האצת מחזור המכירות והגדלת ההכנסות

פורטלי לקוחות משמשים לעתים קרובות ככלי דיווח חזקים עבור שני הצדדים. לקוחות יכולים לגשת ללוחות מחוונים בזמן אמת ולסיכומי חשבון מפורטים, בעוד שמפיצים יכולים לפתוח מאגרי נתונים לגבי הקונים שלהם.

זה המקום המושלם לשאול את הלקוחות לגבי ההעדפות שלהם. מידע זה יכול לספק להם ערך רב, להקל עליהם לרכוש או לגשת לשירותים. מידע כזה יכול לייצר ערך רב יותר ללקוחות ולספק המלצות ודוחות מדויקים לשיפור המערכות הן לקונים והן למפיצים.

הגדלת כמות המכירות

פורטל לקוחות בחזית החנות האלקטרונית שלך יכול לייצר יותר מכירות. הוא ממלא את הצרכים של הלקוחות ומקל על תהליכי הרכישה וההזמנה מחדש. אם אתה מוכרים מוצרים, למשל, הזקוקים לחידוש, אספקה ​​נוספת או אפילו לחלקים חדשים באופן קבוע, היסטוריית ההזמנות של הפורטל היא המפתח לחוויה זו.

יצירת חווית שירות עצמי דיגיטלית עבור קונים מודרניים

לרוכשי B2B כיום, יש ציפיות חדשות לגבי האופן שבו יעבדו עם הצוות שלכם. הסתמכות על שיחות טלפון וכרטיסי תמיכה היא כבר לא דרך יעילה לתקשר עם הלקוחות. כאן נכנס לתמונה השירות העצמי הדיגיטלי, המאפשר להם לנהל את החשבונות שלהם, אבל גם למצוא מידע, משאבים חינוכיים ולקבל תמיכה בקלות כשהם צריכים את זה.

ועוד באותו עניין

תגובות