הארגון האמריקאי הפרו-ישראלי StandWithUs השיק בסוף השבוע קמפיין חוצות בעלות של 500,000 דולר כדי להפעיל לחץ על 'יוניליוור', חברת האם של גלידות בן אנד ג'ריס אשר מסרבת למכור את מוצריה בשטחי יהודה ושומרון.
במסגרת הקמפיין, נתלו בניו ג'רזי, כולל ליד משרדי 'יוניליוור', שלטי חוצות שעליהם נכתב: "אל תתנו לבן אנד ג'ריס להמיס את הרווחים שלכם" או "אל תתנו לאנטישמיות להמיס את הרווחים שלכם". על שלטים אחרים נכתב "אל תתנו לאנטישמיות של בן אנד ג'ריס להרוג את הרווחים שלכם", ובחלקם תמונה של חצי ליטר גלידה עם הכיתוב: "פאדג' מוסר כפול" עם המילה "צבועים" בחלק העליון.
בנוסף לכך, על השלטים מופיעה כתובת אתר האינטרנט corpotatehate.com, עם רשימה של חברות שלדברי הארגון מקדמות "אנטישמיות תאגידית" על ידי השתתפות בתנועת החרם BDS.
"לתאגידים יש כוח עצום לעצב דעת קהל ונורמות תרבותיות, וזה חיוני שיתנו דין וחשבון כאשר הם מקדמים או מאפשרים אנטישמיות", אמרה רוז רוטשטיין, מנכ"לית StandWithUs. "הקמפיין שלנו נגד אנטישמיות תאגידית יתחיל עם 'יוניליוור' כדי להבטיח שהם ישלמו מחיר כלכלי בגין הפעילות המפלה שלהם".
מלבד שלטי החוצות, הקמפיין נגד 'יוניליוור' יכלול גם דיוור ופרסום דיגיטלי.