יהדות

בעזרת ארגון להב"ה: יהודי שהתאסלם שב ליהדות

לאחר שסיפר כי הוא מעוניין לשוב ליהדות כדי להיקבר כיהודי, א' קיבל את האישור הסופי מבית הדין הרבני. בנצי גופשטיין, יו"ר להב"ה: "המקרה של א' מלמד שאסור להתייאש בשום מצב"

אישור בית הדין הרבני

אירוע מרגש נרשם הבוקר (חמישי) בבית הדין הרבני בבאר שבע, כשא', יהודי שהתאסלם בעברו, קיבל את אישור בין הדין לשוב ליהדות ולהירשם ברשויות כיהודי.

ההליך החל לפני מספר חודשים כשא' יצר קשר עם ארגון להב"ה וסיפר כי התאסלם בעברו ואף נרשם במשרד הפנים כמוסלמי וכעת הוא מעוניין לשוב ליהדות. מאז קיבל א' ייעוץ וליווי מראשי הארגון, בנצי וענת גופשטיין וכאמור, הבוקר קיבל את אישור בית הדין.

ענת גופשטיין, ראש מערך הטיפול בארגון להב"ה, אמרה: "בשעה טובה קיבל בית הדין הרבני את בקשתו של א' לחזור ליהדות. א' פנה אלינו לפני מספר חודשים ומאז נמצא איתנו בקשר צמוד הכולל תמיכה לימוד וסיוע, הוא פנה אלי לפני חודשיים כשבקשתו הייתה לשוב ליהדות שיוכל להיקבר כיהודי, דמעות רבות הוא שפך היום בבית הדין כשהוא מספר שבחודשים האחרונים הוא מניח תפילין ושב ליהדות".

"אמנם ברוב המקרים שפונים אלינו מדובר בנשים שהתאסלמו ומעוניינות לחזור ליהדות, אך יש גם גברים שהתאסלמו ואנו מסייעים להם לחזור לחיק היהדות", הוסיפה גופשטיין.

בנצי גופשטיין, יו"ר הארגון, מסר: "אני מודה לבית הדין שקיבל את בקשתו של א' להתנתק מהאסלאם ולשוב ליהדות. המקרה של א' מלמד שאסור להתייאש בשום מצב. אחרי שנים ש-א' חי כמוסלמי, בער בו הניצוץ היהודי וגרם לו לחזור למקור, לחזור ליהדות".

תגיות:

תגובות