באירוע ההשקה הראשון של חברת אפל השבוע, הציג מנכ"ל החברה, טים קוק, את אחד הפיתוחים המעניינים של החברה לו חיכה קהל הצרכנים זמן רב. ה-AirTags של אפל הם תגיות לאיתור חפצים, שיופעלו באמצעות מערכת ה-Find My של החברה שפירסמה כי מעל למיליארד כבר משתמשים בה. בעזרת התגיות שיוצמדו לחפצים, ניתן יהיה לאתר את אותם חפצים ממש עד למיקום בו הם נמצאים.

לפי המיקום של התגיות, האפליקציה התואמת במכשיר האייפםון תדע להכווין את המשתמשים אליהם עד למיקום המדויק, בדומה לאפליקציות הניווט שכולנו מכירים היום. התגיות יכללו רמקול קטן מובנה שיוכל להכווין אליו ולחפץ הצמוד, סוללה ניתנת להחלפה עם חיי פעילות של כשנה. עוד לא ברור האם ניתן יהיה להתאים אישית את התגיות בישראל כדי לחבר אותם למגוון חפצים כמו בחו"ל.
התגיות יופיעו בתוך האפליקציה על גבי מפה עם המיקום האחרון בו הנחנו אותם, וכאשר יאבד המשתמש את התגית או את החפץ הצמוד אליה, באמצעות שירות ה-Find My ניתן יהיה לאתר אותם. באפל מבטיחים לשמור על פרטיות המשתמשים, וכי המידע אודות מיקומם של הצרכנים לא ייחשף לצד שלישי ולחברה עצמה.

את ה-AirTags תשיק אפל ב-30.4 במחיר של 29 דולר ליחידה, או 4 תגיות ב-99 דולר. לתגיות יושקו גם מוצרים נלווים כמו רצועות, טבעות, ואביזרים תואמים נוספים.