כלכלה וצרכנות

סוויס סיסטם - ביקורות הרבנים לגבי מיקום המיטה בחדר המיטות

סוויס סיסטם - ביקורות הרבנים לגבי מיקום המיטה בחדר המיטות: סוויס סיסטם מציגה את הביקורות, חוות דעת והדעות הרווחות ביהדות לגבי מיקום מיטה זוגית בחדר המיטות. איפה ממקמים מיט מתכווננת בחדר? והאם רק דעה אחת מקובלת לגבי מיקום המיטה? הכל פה!

  • תוכן שיווקי
  • פורסם 15/11/22
  • 08:40
  • עודכן 15/11/22
צילום: PIXABAY

מיקום המיטה זוגית בחדר שינה לפי ההלכה


נציגי סוויס סיסטם מסבירים כי שאלות רבות הסובבות את ההלכה עולות בקרב ציבור דתי ומסורתי שמעוניין לדעת מה מותר לפי ההלכה ומה אסור לפני רכישת מיטה מתכווננת או מיטה כשרה .יהודים רבים תוהים האם לפי ההלכה צריך לשים את המיטה במיקום מיוחד - ההלכה מדברת על מיקום מיטה זוגית בחדר השינה, אך אין היא מציבה דעה אחת יחידה.
לפי דעת רבותינו הפוסקים, קיים איסור לישון בין מזרח למערב, על אדם שאשתו יחד איתו לישון בין צפון לדרום כך שראשו וראש המיטה יהיו מכוונים לצפון והרגליים בדרום, כמו כן, אדם שאשתו אינו איתו יזהר ויקפיד לישון בכיוונים כלו.
לפי דעת רבותינו המקובלים, לאדם אסור לישון בין צפון לדרום, על האדם לישון בין מזרח למערב כך שראש האדם והמיטה יהיו מכוונים למזרח והרגליים למערב.
בהתאם למספר כגדולי הפוסקים, נראה שלפי כיוון המיטה ישנם דעות לכאן או לכאן, על האדם לבחור צד אחד מהצדדים, לא להחליף צדדים כל תקופה ולא לסתור עצמו.
בחברת סוויס סיסטם ממשיכים ומוסיפים כי דירות שונות בעידן המודרני מחייבות אדם למקם את המיטה בצורה מסוימת, עם התחשבות בכיווני אוויר והקפדה על כך שהמיטה לא תראה לעיני כל, בספר אור לציון חלק ב' (פרק א תשובה א) נפסק שאדם יוכל למקם את המיטה בכל סדר אך מוטב לכוון את הראש למזרח והרגליים למערב ובכל מצב, מפאת כבוד, עדיף שהרגליים לא יהיו מכוונות לכיוון בית המקדש.

סוויס סיסטם דואגים לבריאות: איך בוחרים מיטה מתכווננת לחדר שינה? 


אחרי שדאגתם לצד הרוחני והתאמת מיקום מיטה זוגית בחדר השינה ואף רכשתם מיטה יהודית כשרה, זה הזמן לדאוג גם לגוף שלכם, לפי הרמב"ם וכן גם כיום שמירה על הבריאות אינה רק מומלצת אלא גם היא חיוב מן התורה, בחירה של מיטה זוגית מתכווננת תאפשר לכם לשפר את השינה שלכם באמצעות שיפור השינה והתאמת אזורי הראש והצוואר, הגב והרגליים. מיטה מתכווננת של סוויס סיסטם כוללת משטח שינה אורטופדי עם בלימת זעזועים, מניעת גל מחזורי, אלסטיות גבוהה, מזרן עם רמת אוורור גבוהה שמתאים את עצמו לגוף האנטומי שלכם.
מיטה מתכווננת זוגית מאפשרת לכם להמריץ את מחזור הדם, מסייעת בהתמודדות עם בעיות אורטופדיות מגוונות, הקלה בכאבי גב חוזרים ובמיטה חכמה תוכלו גם להקל על נחירות ולעקוב אחר נתוני שינה רבים יחד עם קבלת המלצות לשיפור השינה.
מיטה זוגית מתכווננת משפרת את איכות השינה ובכך תגרום לכם להיות פחות עייפים, יותר ממוקדים ופחות עצבניים ומוטרדים במהלך היום.
שילוב בין הרוח והאמונה לבין שמירה על הבריאות והגוף, הוא השילוב המנצח ויוביל אתכם לאיזון הנכון בין הגוף לנפש.

ועוד באותו עניין

תגובות