כלכלה וצרכנות

כל היתרונות של חיפוי גרניט פורצלן לקירות חוץ

חיפוי קירות חוץ באריחי גרניט פורצלן מעניק לכל קיר, שכבת הגנה דקורטיבית. האריחים הללו יהיו עשויים מחימר מינרלים מזוקק, אשר מחממים בטמפרטורה גבוהה, מה שהופך אותו למשטח קשיח ועמיד מפני לחות, כתמים ובלאי.

  • פורסם 09/06/24
  • 23:54
  • עודכן 09/06/24
צילום: PEXELS

ההחלטה לגבי חומר חיפוי לצורך חיפוי קירות חוץ במבנה היא לא החלטה קלה שכן, המטרה היא לבחור בחומר שמצד אחד יציע אסתטיקה, עיצוב ונראות ויזואלית מרשימה ומצד שני, יהיה עמיד, יציב, חזק ויחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, בלי להיפגע או להינזק. בשל העובדה שהחיפוי בקירות החוץ חשוף לפגעי מזג אוויר שונים, החומר הנבחר חייב להיות עמיד בפני תנאי מזג האוויר מכל סוג ולשמור על המראה הטוב שלו והתכונות הייחודיות שלו לאורך זמן, לנוכח אותם תנאים. אחד מחומרי החיפוי הפופולאריים ביותר כיום עבור חיפוי קירות חוץ הוא: גרניט פורצלן.

חיפוי קירות חוץ באריחי גרניט פורצלן מעניק לכל קיר, שכבת הגנה דקורטיבית. האריחים הללו יהיו עשויים מחימר מינרלים מזוקק, אשר מחממים בטמפרטורה גבוהה, מה שהופך אותו למשטח קשיח ועמיד מפני לחות, כתמים ובלאי. שלא כמו חומרי חיפוי מסורתיים יותר, אריחי גרניט פורצלן מציעים יחד עם התכונות המצוינות שלהם, מראה מודרני ומתוחכם. הם מגיעים במגוון רחב של טקסטורות, צבעים וגדלים, כאשר הדבר מאפשר לכל אדריכל או מעצב ליצור חזית מדהימה ואטרקטיבית למבנה העומד על הפרק, שבמקביל גם יכולה לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים יותר או פחות.

כיצד חיפוי קירות חוץ מגרניט פורצלן ישפר את האסתטיקה והעיצוב של המבנה?

חיפוי קיר גרניט פורצלן משפר בצורה משמעותית את המראה האסתטי של חזיתות מבנים וזאת על ידי הצעת רבגונית ותחכום. בשל העובדה שהוא מגיע במגוון רחב של מרקמים, צבעים ועיצובים לרבות: אריחי גרניט פורצלן דמויי עץ, אבן ועוד, הרי שלכל אדריכל או מעצב יהיה חופש מוחלט להשיג כל מראה שהוא רוצה בתהליך עיצוב המבנה. גרניט פורצלן יכול להשלים כל סגנון אדריכלי שעומד על הפרק, החל מסגנון עיצוב מודרני וכלה בעיצוב מסורתי.

מעבר לכך, אריחי גרניט פורצלן הם בעלי גימור איכותי והדבר מוסיף יוקרה לכל מבנה וגורם לו לבלוט בנוף. היכולת של האריחים לשמור על הצבע שלהם ולא לדהות, להתקלף או להתבלות גם כאשר הם חשופים פרקי זמן ממושכים וארוכים לקרני UV או לגשם שוטף ורוח סוערת, תבטיח שהחזית של מבנה תמיד תישאר יפה ודקורטיבית.  אפשר לומר כי ההיבט הדקורטיבי בשילוב עם היתרונות הנוגעים לחוזק, עמידות ואיכות, הופכים את האריחים הללו לבחירה מושלמת כאשר מחפשים חיפוי קירות חוץ איכותי.

עמידות וחוזק

חיפוי גרניט פורצלן ידוע כעמיד בצורה יוצאת דופן וזאת בשל תהליך הייצור שלו. בתהליך הייצור מחממים את החומר בטמפרטורה מאוד גבוהה והדבר בעצם יוצר חומר צפוף, קשה ועם פחות נקבוביות, מה שהופך אותו ליותר עמיד מסוגי קרמיקה אחרים שמיוצרים בתהליכים שאינם מקנים להם את התכונות הללו. אריחי גרניט פורצלן עמידים בפני לחות, כאשר לחות ידועה כגורם שיכול לפגוע בצורה מהותית באריחי חוץ ולכן, העמידות שלהם בעצם מאפשרת לדעת שלא משנה איזו לחות תשרור בחוץ, האריחים לא ייפגעו.

כמובן שהאריחים הללו עמידים גם בפני בלאי. ידוע כי אחת הבעיות של חומרים המשמשים לחיפוי קירות חוץ הוא הבלאי שנוצר במהלך השנים. אם תבחנו בניינים ישנים יותר או פחות, המחופים בחומרי גלם מסורתיים יותר כגון: עץ, אבן או מתכת, תוכלו לגלות כי הצבע שלהם דהוי יותר, כי יש בהם כתמים, שריטות ועוד וזאת בשל העובדה שהם חשופים לשמש קופחת, גשם או לחות, באופן תמידי. אורך החיים של גרניט פורצלן בניגוד לאותם חומרי חיפוי מסורתיים יותר, הוא משמעותי והוא מבטיח שהמבנה ישמור על המראה האסתטי ועל שלמות החיפוי לאורך זמן, מה שגם יקטין את הצורך שלהם לתקן או להחליף את החיפוי בתדירות גבוהה.

ועוד באותו עניין

תגובות