חם ברשת

תיעוד: תושבת רחביה מתחננת אל מפגיני בלפור לשקט

המפגינים בסמוך למעון ראש הממשלה צעקו במגפון בשעת לילה מאוחרת. לאחר שביקשה מהם רעש, ענו המפגינים לתושבת השכונה: "את צודקת", והמשיכו בשלהם

תיעוד

בסרטון שרץ ברשת, נראית תושבת העיר ירושלים שגרה בסמוך לבית ראש הממשלה בבלפור, מתחננת בפני המפגינים למעט שקט. המפגינים התעלמו מבקשותיה והמשיכו להרעיש.

תושבת העיר הגיעה אמש (חמישי) למקום הפגנתם של מתנגדי ראש הממשלה שהפגינו עם מגפונים ורמקולים ללא התחשבות בתושבי השכונה. כידוע, רעש לאחר השעה 23:00 הינה עבירה על החוק, אך בכל זאת המשיכו המפגינים להרעיש.

האישה התחננה למפגינים לשקט ואלו ענו בתגובה: "תשווי את מה שאת אומרת ל-6,000 מתים, 6,000 מתים, את צודקת ואנחנו איתך אבל 'הון, שלטון עולם תחתון'".

נזכיר כי לאחר הודעתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין על כך שהחליט להטיל את המנדט על בנימין נתניהו, הודיעו מתנגדיו ומארגני מחאת "הדגלים השחורים" כי יחדשו את ההפגנות נגדו.

הרשת סערה בתגובה לסרטון. העיתונאי ינון מגל כתב: "שכנה בבלפור מבקשת מהמפגינים להרגיע אבל אין עם מי לדבר איזה אנשים השם יעזור להם".

העיתונאי אריאל אלחרר צייץ: "האישה הזו פשוט מתחננת להם שהילדים שלה לא נרדמים בגלל הצעקות שלהם, לאיש לא אכפת וממשיך לצעוק לה בשעה כזו הון שלטון עולם תחתון מתחת לבית בניגוד לחוק".

תגיות:

תגובות