משפט ופלילים

בת 10 נאנסה במיטתה: כתבי אישום בקרוב נגד החשודים

המשטרה צפויה לסיים בקרוב את החקירה נגד 3 החשודים מהפזורה הבדואית ולהגיש כתבי אישום בגין פריצה, קשירת קשר לפשע ומעשי סדום. אבי הילדה: "זה חלום בלהות של כל בן אדם בעולם"

האב: "אנחנו לא מושלים בשטח. זו הפקרות" (יישוב בפזורה הבדואית בנגב)
צילום: משה מילנר, לע"מ

אונס הילדה בת ה-10 מהנגב שהתרחש לפני כשבועיים, ממשיך לזעזע את תושבי היישוב והאזור כולו בו מתגוררת המשפחה בנגב. על פי החשד, שלושת החשודים מהפזורה הבדואית פרצו לבית המשפחה בלילה, עברו חדר חדר, ואחד מהם ביצע מעשי סדום ואינוס בילדה בת העשר, כאשר חשוד אחר מסנוור אותה עם פנס.

אבי הילדה, שהתראיין לחדשות 12 זעק: "הילדה היתה בשמלת השבת בתוך חדר השינה שלה, ומבצעים בה מעשי אינוס. אי אפשר לעכל ואי אפשר לדמיין. זה חלום בלהות של כל בן אדם בעולם, ורק עכשיו אחרי שבועיים רואים את הקריסה. בן אדם בא נכנס לבית ואונס ילדה, ואתה לא יכול לעשות כלום, גמרו אותנו אנחנו פגועים עד עמקי נשמתנו".

תושבי היישוב המבודד בנגב והאזור כולו חוששים מאז גילוי המקרה, כי הדבר יכול לקרות שוב. רבים מהם מספרים על מציאות של פריצות באזור ופחד שהולך וגובר. לאחר המקרה תוגברה האבטחה סביב היישובים, בעיקר על ידי מתנדבים המתגוררים באזור. האב הוסיף: "אנחנו לא מושלים בשטח. זו הפקרות. הם עושים מה שהם רוצים. אם הייתי יורה בו - הייתי עכשיו בכלא".

השלושה, בגילאי 22 ,17 ו-16 חשודים שפרצו למספר בתים ועסקים בתקופה האחרונה, וזוהו לאחר שהילדה צעקה והאב הצליח לראות את פניהם. כתבי האישום נגדם צפויים לכלול האשמות בגין פריצה, מעשי סדום וקשירת קשר לפשע. המשטרה הודיעה כי הקימה צוות חקירה מיוחד שיחקור את הפרשה, שכאמור צפוי להגיש כתבי אישום לבית המשפט בקרוב.

גם הפולטיקאים לא נותרו אדישים למקרה המזעזע, והגיבו ברשתות החברתיות. גדעון סער כתב בחשבון הטוויטר: "נחרדתי ממקרה הפגיעה המינית הקשה בילדה בת 10 בביתה בישוב בדרום. האירוע הנורא הוא ביטוי קיצון לגל פשיעה גואה המשתולל בישובים". ח"כ סמוטריץ' כתב גם הוא בטוויטר: "הנגב הוא לא החצר האחורית של מדינת ישראל ותושביו לא יכולים להיות מופקרים לגורלם". ח"כ מתן כהנא מימינה כתב: "לא מפסיק לחשוב על האונס הנורא שהתרחש ביישוב בנגב לפני שבועיים, והושתק". 

 

תגיות:

תגובות