מדיני

אביו של החטוף בעזה: "ללחוץ על נתניהו והממשלה להמשך הלחץ הצבאי על החמאס"

משפחות החטופים בישיבת עוצמה יהודית.
צילום: דוברות

"קבינט המלחמה הבטיח לנו שהלחץ על חמאס הוא ישחרר את החטופים, ולצערי, ככל שהזמן עובר, אנחנו רואים שיש פחות לחץ. מדינת ישראל בחרה לאבד לגמרי את המנוף של הסיוע ההומניטרי". כך אמר בועז מירן, אחיו של החטוף עומרי מירן, לחברי סיעת עוצמה יהודית, שאירחה השבוע בכנסת משפחות החטופים מ'פורום תקווה', התומכים בעיסקה להחזרת החטופים, אך מדגישים כי לא בכל מחיר, ובלי שיחרור מחבלים רוצחים.

מירן הוסיף: "תמשיכו את הלחץ שלכם על ראש הממשלה, על הממשלה. תדעו שיש לכם את הגב שלנו".

גם אליהו ליבמן, ראש מועצת קרית ארבע, שבנו אליקים חטוף ברצועת עזה, שיבח את השרים והח"כים על העמדה בנושא החטופים, המשך המלחמה והכרעת החמאס: "תמשיכו עם הרוח העצומה".

קרוב משפחה של אחד מהחטופים הוסיף: "מבחינתי צריכה להיות עסקה אחת סופית". לדבריו, "היא צריכה להתבצע רק כשחמאס מוכרע, על הרצפה. עסקת שתהיה מותנית בהפוגה - כולנו יודעים שזה ימסמס את המלחמה. חמאס צריך לשלם באדמה, בשטח".

השר בן גביר אמר למשפחות החטופים: "אתם מכירים את הגישה שלי, ושל כל חברי עוצמה יהודית: צריך להחזיר את כל החטופים, ושהחמאס יבוא על הברכיים אלינו, ולא הפוך. ככה זה צריך להיות. הומניטרי רק תמורת הומניטרי. צריך להחזיר את ההתיישבות לעזה. זאת תהיה התשובה ההולמת בתגובה למה שעשו לנו ב-7.10. בריחה מביאה מלחמה. מכל מקום שיצאנו, קיבלנו טרור. אנחנו מודים לכם שהגעתם, זה מאוד מחזק אותנו, כשאנחנו יודעים שיש לנו אתכם, שאתם עומדים מאחורינו. ובעזרת ה' נחזיר את כל החטופים במהרה".

תגובות