בארץ

נושם בכוחות עצמו - שיפור קל במצבו של איציק סעידיאן

בית החולים שיבא עדכן כי חל שיפור קל במצבו של הצעיר שהצית עצמו מול משרדי אגף השיקום, אך הוא עדיין מוגדר קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו

צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12

בית החולים שיבא בתל השומר עדכן היום (שלישי) כי חל שיפור קל במצבו של איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית עצמו מול משרדי אגף השיקום, והוא החל לנשום בכוחות עצמו. עם זאת בבית החולים הבהירו כי מצבו עדיין מוגדר קשה מאוד, הוא עדיין מורדם ונשקפת סכנה לחייו.
"איציק סעידיאן ממשיך לעבור הליכים כירוגיים וצוות יחידת הכוויות הלאומית בשיבא עושה ככל שביכולתו על מנת להציל את חייו" נכתב בהודעת בית החולים. 

סעידיאן, בן 26, הצית עצמו ב-12 באפריל מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה שם נפגע באורח אנוש לאחר שנאבק במשך שנים להגדיל את קצבת הנכות, אך כל בקשותיו נדחו זה אחר זה. הוא שירת כלוחם בחטיבת גולני, לחם במבצע צוק איתן והשתתף בקרב הקשה בסג'עייה, שבו נהרגו שבעה חיילים. הוא הוכר כסובל מפוסט-טראומה וקיבל רק 25 אחוזי נכות.

מאז אותו אירוע הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ ביחידה הלאומית לטיפול בכוויות של בית החולים שיבא בתל השומר. נכי צה"ל רבים יצאו להפגין לאחר המקרה תחת הסיסמה "כולנו איציק סעידיאן", במחאה על היחס שמקבלים מאגף השיקום של משרד הביטחון.

סעידיאן בשירותו הצבאי
סעידיאן בשירותו הצבאי
צילום: מתוך פייסבוק

תגובות