חדשות

אלפים מצטרפים לקריאה: לא עוצרים עד שמנצחים

קמפיין ציבורי רחב שהתחיל בימים האחרונים מחזק את הממשלה ואת צה"ל ביציאה למלחמה נחושה ובהצבת יעדים ברורים לניצחון. "עם ישראל כולו עומד מאחורי הצבא ונותן גיבוי מלא למערכת המדינית והפוליטית"

  • מערכת מצב הרוח
  • פורסם 20/10/23
  • 13:23
  • עודכן 20/10/23
צילום: תמיכה ארצית - שילוט בצמתים מרכזיות

לאור הלחימה מול ארגוני הטרור ברצועת עזה, עולה תמיכה ציבורית רחבה לא לעצור את הלחימה עד להבאת ניצחון ברור על החמאס. מטה 'מנצחים' שהוקם עם תחילת הלחימה בדרום, יצא בקמפיין ארצי של תמיכה וחיזוק הממשלה וצה"ל עד הניצחון. במטה דורשים להציב ארבעה יעדים ברורים למלחמה, ולא לעצור עד לכשיבוצעו במלואם. כמו כן, ראשי המטה פתחו בשביתת שבת מול קריית הממשלה בתל אביב, על מנת לתמוך בראש הממשלה, השרים וראשי מערכת הביטחון שעוברים במקום בדרכם לדיונים השונים.

היעדים שהציבו במטה כוללים קודם כל יצירת לחץ מסיבי על החמאס במטרה להביא לחילוצם של החטופים והשבויים שנחטפו על ידי אותם המרצחים. היעד השני הוא להביא לחיסולם של מחבלי החמאס וארגוני הטרור הפועלים באזור, להרוג את כל החברים בארגוני הטרור, מהמנהיגים עד אחרון המחבלים. היעד השלישי הוא לפועל לטיהור השטח מכלי נשק, והחרמת כל אמצעי הלחימה מכל רצועת עזה. והיעד הרביעי, להביא לשליטה ישראלית מלאה על כל שטח רצועת עזה.

נציין כי בימים האחרונים יצאו במטה לקמפיין שילוט נרחב הנושא את המסרים. הקמפיין כולל שלטי חוצות בכל רחבי הארץ, פעילים העומדים בצמתים ומחלקים חומרי הסברה בנושא. כמו כן, המטה פרסם עצומה, עליה כבר חתמו עשרות אלפים המצטרפים לקריאה של המטה.

הרב גדי בן זמרה, מראשי מטה 'מנצחים' אמר בעת פתיחת שביתת השבת מול הקרייה: "אנחנו מקימים עכשיו אוהל שבו אנחנו שובתים עד שבו ישולמו כל ייעדי המלחמה. עם ישראל כולו, 99% ממנו, עומד מאחורי הצבא ונותן גיבוי מלא למערכת המדינית והפוליטית. בזכות הכוח שיש לכם בידיים מעם ישראל, וכוח מהשם, לעשות את המלאכה עד תומה. חלק מהאינטרס שלנו, חלק מהיעדים שלנו, זה כמובן לחלץ ולשחרר את החטופים".

"יחד עם זה אנחנו רוצים חיסול של כל המחבלים, מדובר בכוח אדיר של עשרות אלפים, ולטהר את כל השטח מכל הנשק והאמל"ח שיש, והעיקר בסוף שהשליטה שלנו, של ישראל, תהיה מלאה משני הצדדים. אין יותר גבול, שטח פתוח עד הים, שכולנו נוכל להיות בשלווה. אנחנו פה עד שכל יעדי המלחמה יגיעו להשלמה גמורה. מחזקים את משפחות החטופים ואנחנו פה לתת להם את הגב, לתת להם כוח לכל מה שצריך כדי שהמלחמה הזאת תתחיל ותסתיים במהרה ללא פגע", אומר הרב בן זמרה.

כעת במטה קוראים לציבור הרחב לבוא ולהצטרף לשביתת השבת וכן לקחת חלק בקמפיין הציבורי להשלמת ייעדי המלחמה. בנוסף, מזמינים במטה את הציבור לחתום על העצומה האינטרנטית, ולהחתים עדו אנשים בקריאה לממשלה - לא עוצרים עד שמנצחים. "עם ישראל לא יסתפק בסבב לחימה מוגבל שיוביל לסבב נוסף. דם אחינו זועק מהאדמה ודורש - לעולם לא עוד! אנו דורשים להסיר את איום הטרור אחת ולתמיד. יחד ננצח", אומרים במטה.

תגובות